Košarica

Sreča na poti

22. 03. 2018 12:46

Živjo!

Sem Urška. Psihologinja, Chief Happiness Officer, nosečka, bodoča mama. Čeprav različni strokovnjaki pogosto opozarjajo, da je potrebna meja med poklicnim in zasebnim življenjem, pa jaz večino časa mešam vse vloge hkrati. Tako mi ustreza in težko si predstavljam, da bi bilo drugače.

Nosečniška razvajanja

28. 03. 2018 21:05

V nosečnosti se spremeni skorajda vse – prehrana, aktivnosti, celo garderobo je potrebno zamenjati. Vseeno pa se mi zdi pomembno, da nosečke ne pozabimo nase (seveda ob predpostavki, da s tem ne škodujemo mali štručki), zato ta blog namenjam razvadam in navadam, ki sem jih jaz ohranila ali pa na novo odkrila v času nosečnosti.

Živjo, življenje!

22. 06. 2018 11:51

V soboto, 16. 6., natančno ob 12.13 sva dočakala svojih 48 cm in 2810 g sreče - na svet je prijokal Svit <3. Kako nenavadno je, ko se v porodnišnico odpraviš s trebuhom, nazaj pa z malim dojenčkom. Še posebej zanimivo pa je obdobje vmes, porod. Več o tem že naslednjič, ta teden imamo preveč dela s crkljanjem in privajanjem na skupno življenje :)

Foto: JS Oblikovanje

Nosečniške skrbi

4. 04. 2018 20:12

Verjamem, da smo si nosečke med seboj zelo različne, zagotovo pa imamo tudi veliko skupnega. Poleg bitja (ali več njih), ki raste(jo) v naših trebuščkih, so to zagotovo tudi nosečniške skrbi. Kolegice me "tolažijo", da se prave skrbi v resnici začnejo z rojstvom otroka, ampak tudi nosečnost zna biti prava preizkušnja.

Preberi prispevek

Bolečine v križu - zveni znano? Verjamem, da (skoraj) ni nosečke, ki bi se temu lahko izognila. Mogoče se bolečina pojavi v prvem trimesečju, 25. tednu ali pa v zadnjih izdihljajih nosečnosti. Kolikor pa sem uspela prebrati, pa je ta najpogostejša od 26. tedna naprej. Takrat praktično vsak položaj postane neudoben, če že ne takoj, pa v naslednjih nekaj minutah.

Izbira vozička je zagotovo ena najbolj kompleksnih situacij, s katero sem se soočila tekom nosečnosti. Nosečnice se s tem pričnemo ukvarjati dokaj zgodaj in kar malo zavidam tistim, ki so voziček »podedovale« in tako niso imele možnosti izbire. Zakaj je tema tako kompleksna? Ker je izbire na tržišču res ogrooomno!

Nosečka na počitnicah

26. 04. 2018 06:29

Obožujem počitnice! Sicer pa, le kdo jih ne? Ampak ne govorim o počitnicah, kjer ležiš na plaži, z možgani na off in uživaš v brezdelju. Ne, na takih počitnicah zdržim maksimalno en vikend. Govorim o počitnicah, kjer si na rame oprtaš 12 kilogramov težak nahrbtnik in prenočišče menjaš vsaj vsak drugi dan. Veselje do potovanj je bil tudi razlog, da sva mogoče s prvim otrokom odlašala kakšen mesec dlje, kot bi sicer. Ker pa je nosečnost (poleg drugih čudovitih stvari) tudi čas, ko se moraš malo prilagoditi bitjecu, ki raste v tebi, sva prilagodila tudi potovanja.

Zadnje trimesečje

3. 05. 2018 14:28

V začetku nosečnosti je (vsaj meni) vse potekalo izredno počasi. Vsak dan znova sem se namreč spraševala, kaj se dogaja, če se se sploh kaj dogaja in kako napreduje mala pikica v trebuhu. Odgovore na vprašanja pa sem dobivala redno in odštevanje do naslednjega pregleda se je vedno vleklo v nedogled. Potem pa je prišel 20. teden in z njim prve brce in vse je postalo lažje. Ker se otrok vsak dan “javlja”, je občutek takoj boljši. In kot da bi mignila - tukaj je zadnje trimesečje, celo več kot to, 32. teden že počasi spominja na to, da se nosečnosti počasi, a vztrajno bliža konec.

Preberi prispevek

Čeprav poznam veliko ljudi, ki nasprotujejo praznikom, ki so “uvoženi” iz Amerike (kot so valentinovo, zabava za dojenčka in podobno), pa jih jaz sprejemam z odprtimi rokami. Menim namreč, da je vsak razlog dober razlog za proslavljanje. Na tak ali drugačen način. In tako sem nekaj časa nazaj svoji najboljši prijateljici Anji povedala, da si želim imeti “baby shower” in da si želim, da mi ga organizirajo prijateljice, da je presenečenje in da se jaz s tem ne obremenjujem. Potem pa so se zgodili nosečniški možgani in na to sem čisto pozabila. Vse do prejšnje sobote, ko so me presenetile moje najljubše punce in mi pričarale nepozabno sobotno popoldne.

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z uporabo soglašate s piškotki. Več informacij...